قوانین مرجوعی
شرایط گارانتی دیجی پلاس به شرح ذیل است :
- پلمپ بودن دستگاه در هنگام خرید.
- تجهیزات جانبی وآداپتور شامل گارانتی نمی شود.
- تمامی هزینه های ارسال کالا به مرکز خدمات پس از فروش به عهده مشتری است.
- کالاهایی که سریال آنها روی جعبه آنهاست (کارت شبکه های دانگل ) حتما همراه کارتن باشند.
- نصب غیر اصولی کالا و صدمات ناشی از آن
- سیم کارت TD-LTE درصورت عدم فعالسازی از طرف شرکت پشتیبانی کننده شامل مرجوعی میشود
شرایط ابطال گارانتی:
- مفقود شدن ، مخدوش بودن ، حذف شماره سریال از روی دستگاه ، ناخوانا بودن سریال وعدم تطبیق سریال روی جعبه با سریال دستگاه.
- آسیب های فیزیکی( استفاده نامناسب از سوکت های RJ45 و RJ11 و شکستن آنتن مودم های ADSL , VDSL) و الکترونیکی ( برق زدگی ) و ورود هرگونه مایعات و گرد وغبار زیاد و زنگ زدگی و سولفاته کردن و درجه حرارت نامناسب که نشان دهنده عدم کاربرد صحیح از دستگاه می باشد.
- استفاده ازکابل ها و آداپتور های نامرغوب و غیر استاندارد.
- باتری ها در مودم ها شامل گارانتی نمیشوند چون مصرفی هستند.
با ما از طریق راههای ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما